Kysymme vuosittain asiakkailtamme palautetta heidän palvelukokemuksestaan myynti- ja toimitusprosessimme eri vaiheissa ja kanavissa. Vuoden 2024 kysely lähetettiin Suomen ja Baltian asiakkaillemme joulukuussa. Saamamme palaute on jälleen äärimmäisen arvokasta: se auttaa meitä kehittämään palvelujamme ja tuotteitamme niin, että ne vastaavat entistä paremmin asiakkaidemme tarpeita.
Asiakaskyselyn tulokset osoittavat vahvan asiakaslähtöisyyden ja vahvistavat asiakaslupauksemme
Asiakaskyselymme tulokset heijastavat vahvasti asiakaslupauksiamme, jotka keskittyvät asiakkaiden tarpeiden huomioimiseen, vastuullisuuteen ja luotettavuuteen. Palautteessa korostuu asiakaslähtöisyytemme: sitoutumisemme rehellisyyteen ja yhteistyön laadukkuuteen.
Näiden asiakkaidemme suuresti arvostamien ominaisuuksien osalta kiitosta saivat esimerkiksi sertifikaatteihin liittyvien vaatimusten huomioiminen ja rehellinen viestintä toimitusajoista. Lisäksi asiakaspalvelu sai kiitosta nopeista vastauksista ja teknisen tuen tarjoamista ratkaisuista.
Myös kehityskohteita nousi toivotusti esiin ja niiden edistämiseen tartumme innolla. Tällaisia ovat esimerkiksi tilausvahvistusprosessin nopeuttaminen sekä tiedonsiirron verkkokauppamme Worbiksen kehittäminen.
Kokonaisuudessaan tulokset osoittavat kuitenkin erittäin vahvaa asiakastyytyväisyyttä. NPS (Net Promoter Score) -lukemamme oli 69, mikä on huikea tulos ja korostaa asiakkaidemme halukkuutta suositella Orbis Oy:tä muille.
Compared to similar suppliers, Orbis is very responsible in everything they do. If we request for an impossible combination of certificates for an item, they will let us know about it while some others would just send us a product that is ”close enough”.
The order confirmation process is a bit slow, but I assume that’s because Orbis doesn’t want to provide a confirmed delivery date without being sure that it can be matched. Some other suppliers would give us an estimated date quickly and then update it later when they have the final information.
Very good customer service, fast replies and help from technical side/providing possible solutions.
Palautteen tuella kohti onnistunutta vuotta 2025
Kiitämme lämpimästi kaikkia asiakaskyselyymme vastanneita ja yhteistyökumppaneitamme vuodesta 2024. Saadun palautteen avulla jatkamme palvelujemme kehittämistä ja sitoudumme entistä vahvemmin asiakaslupaustemme toteuttamiseen.
Vuosi 2025 tuo mukanaan uusia mahdollisuuksia, ja tavoitteenamme on jatkaa yhteistyön ja asiakaskokemusten parantamista entisestään.