Kysely toteutettiin sähköisellä lomakkeella, johon vastasi 58 asiakasyritystemme kontaktihenkilöä rohkeasti omalla nimellään. Lämmin kiitos kaikille vastanneille!
Asteikolla 1–4 asiakkaidemme vastausten mediaani myynnin toimintaa, tarjouksia, tilauksia, verkkokauppaa (Worbis), toimituksia ja niiden poikkeamia koskeviin kysymyksiin oli 4. Tuotteiden saatavuutta ja Worbiksen tuotevalikoimaa ja -tietoa arvioivien väittämien mediaani oli 3.
Vallitsevassa maailmantilanteessa toimitusketjujen ja logistiikan haasteet näkyvät myös Orbiksella. Teemme kuitenkin hartiavoimin töitä sen eteen, että asiakkaamme saavat myös jatkossa tilauksensa mahdollisimman ripeästi. Täydennämme myös Worbiksen valikoimaa jatkuvasti, ja olemme aloittaneet tuotetiedon hallintaa ja rikastamista koskevan kehitysprojektin.
Asiakastyytyväisyyttä mittaava NPS-lukumme tämänvuotisessa kyselyssämme oli 55 – hienoa!
Alla muutamia poimintoja kyselyn avoimeen kenttään saamastamme palautteesta:
”Oma yhteyshenkilö on aina saatavilla, ja yhteydenpito on helppoa. Siitä suuri kiitos.”
”Orbiksen kanssa on aina ollut hienoa toimia yhteistyössä, asiat ovat sujuneet todella hienosti.”
“Reachability and quick responses have been on excellent level. It is important keep open the direct line between customer and sales to enable a quick process of problem solving on products and delivery issues.”
Klikkaa tästä ja anna meille palautetta!