Asiakaskyselyn palaute vahvistaa palvelumme laatua

Kysyimme asiakkailtamme viime vuoden lopulla, miten hyvin olemme onnistuneet heitä palvelemaan. Lämmin kiitos kaikille vastanneille!

27.2.2024

Toteutimme viime vuoden lopulla asiakaskyselyn, jolla keräsimme palautetta asiakkaidemme palvelukokemuksesta myynti- ja toimitusprosessimme eri vaiheissa ja kanavissa.

Hyvä saavutettavuus ja laadukas palvelu ovat avainasemassa

Kyselyn tuloksista ilmeni, että myynti- ja asiakaspalvelutiimimme saivat eniten kiitosta hyvästä ja helposta saavutettavuudestaan. Olemme iloisia siitä, että asiakkaamme ovat tyytyväisiä myös saamiinsa tuotetietoihin ja tekniseen tukeen.

Suorat yhteydenotot koetaan edelleen helpoimmaksi tavaksi saada tietoa Orbiksen ratkaisuista. Toisaalta huomasimme myös, että hiljattain uudistetut verkkosivumme saivat mukavasti mainintoja.

Uskomme verkkokauppamme Worbiksen kasvuun

Vaikka kyselyn tuloksista kävi ilmi, että valtaosa vastaajista ei vielä ole kokeillut verkkokauppaamme Worbista, uskomme kuitenkin vahvasti, että tulevaisuudessa tiedonsiirron tuotteita hankitaan entistä useammin B2B-verkkokaupasta.

Kehitämme parhaillaan tuotehallintaamme ja verkkokauppaamme, mikä tulee tarjoamaan uusia mahdollisuuksia palvella asiakkaitamme entistäkin paremmin.

Kiitos vielä kerran kaikille vastanneille

Haluamme vielä kerran lämpimästi kiittää kaikkia kyselyymme vastanneita! Antamanne palaute on meille äärimmäisen arvokasta. Se auttaa meitä kehittymään juuri teidän tarpeisiinne vastataksemme ja vahvistaa uskoamme tulevaan.

Erityisen iloisia olemme siitä, että suuri osa vastaajista suosittelisi Orbista muille – NPS (Net Promoter Score) -lukemamme oli tällä kertaa huikeat 68! Tämä kannustaa meitä jatkamaan työtämme ja kehittämään palveluamme entistä paremmiksi.