Liity joukkoomme hankinta-asiantuntijaksi

Etsimme nyt hankinnan asiantuntijaa kokoaikaiseen ja vakituiseen työsuhteeseen Vantaalle! Kyseessä on ainutlaatuinen mahdollisuus päästä rakentamaan, mutta myös pyörittämään yrityksen koko osto- ja hankintatoimintoa nykyisen ostotoimesta vastaavaan henkilön siirtyessä eläkkeelle.

10.8.2023

Hankinnan asiantuntijana liityt osaksi Orbiksen logistiikka- ja taloustiimiä, mutta toimit tiiviissä yhteistyössä myös muiden sekä sisäisten että ulkoisten sidosryhmien kanssa. Aluksi tutustut Orbiksen tämänhetkiseen ostotoimeen – prosesseihin, toimintatapoihin ja työkaluihin – eläköityvän ammattilaisen opastamana. Lisäksi tutustut myös yrityksen keskeisimpiin päämiehiin ja toimittajiin teknologiatiimin ja myynnin johdon tukemana. Tämän jälkeen pääset itsenäisesti kehittämään ja rakentamaan koko osto- ja hankintatoimintoa paremmaksi sekä vastaamaan sen sujuvasta toiminnasta kokonaisvaltaisesti. Työssäsi pääset sekä ohjaamaan muita tiimiläisiä käytännön ostotehtävissä että osallistumaan niihin myös itse. Tärkein tavoitteesi on varmistaa, että Orbiksen hankinta- ja ostoprosessi on toimiva ja että tarvittavat tietoliikenteeseen ja tiedonsiirtoon liittyvät materiaalit (esim. komponentit ja kaapelit) hankitaan ajallaan, laadukkaasti sekä kustannustehokkaasti. Tarkempi tehtävänkuvasi muotoutuu kuitenkin kiinnostuksesi ja osaamisesi mukaan.

Menestyäksesi tässä roolissa odotamme sinulta aikaisempaa kokemusta hankinnan ja ostojen tehtävistä laaja-alaisesti sekä liiketoiminta- ja toimialaymmärrystä. Hahmotat ja organisoit ongelmitta laajempiakin kokonaisuuksia, sinulla on hyvät vuorovaikutus- ja kommunikointitaidot sekä rohkeutta ja sinnikkyyttä tuoda esille uusia innovatiivisia ideoita ja parannuksia hankinta- ja ostotoimintoon. Emme takerru kokemusvuosiin tai aiempiin titteleihin, vaan ennen kaikkea toivomme sinun olevan innostunut uuden oppimisesta, itseohjautuva ja proaktiivinen sekä valmis tarttumaan monipuoliseen tehtäväkenttään. Tässä tehtävässä työllistyt suoraan Orbiksen palvelukseen ja työtä voit tehdä sekä etänä että Orbiksen Vantaan toimistolta käsin. Toivottu aloitusajankohta tehtävässä on sopimuksen mukaan loppuvuodesta 2023.

Tarjoamme sinulle:

  • Vapautta ja vastuuta sekä haastavan ja monipuolisen roolin, jossa voit todella näyttää kykysi hankinta- ja ostotoiminnon kehittäjänä
  • Innovatiivisen ja innostavan yrityskulttuurin
  • Rennon työilmapiirin, jossa yhteistyötä ja kehittymistä arvostetaan
  • Joustavan etätyömahdollisuuden
  • Laajan työterveyshuollon sekä muita työsuhde-etuja

Hakijalta odotetaan:

  • Tehtävään soveltuvaa korkeakoulututkintoa, esim. kaupalliselta alalta
  • Aikaisempaa kokemusta hankinta- ja ostotoiminnon vastuullisista tehtävistä
  • Ymmärrystä sekä kiinnostusta osto- ja hankintatoimen kehittämiseen
  • ERP-osaamista, Orbiksella on käytössä Visma Nova
  • Hyvää suomen ja englannin kielen taitoa

Lisäksi eduksi katsotaan:

  • Aikaisempi kokemus vastaavista tehtävistä teknologia-alalla / teknisten tuotteiden parista

Sinustako uusi orbislainen? Lähetä ansioluettelosi sekä motivaatiokirjeesi PDF-muodossa viimeistään 20.8.2023 mennessä aTalentin hakujärjestelmän kautta. Kerrothan hakudokumenteissasi myös palkkatoiveesi ja aikaisimman mahdollisen aloituspäivän.

Pääset hakemaan paikkaa aTalentin sivuilta: https://atalent.fi/open-position/orbis-oy-hankinta-asiantuntija-195429

Emme vastaanota hakemuksia sähköpostitse, vaan käsittelemme ainoastaan hakujärjestelmän kautta saapuneet hakemukset.

Hakuprosessia ja aikatauluja koskeviin kysymyksiin vastaa Rekrytointipäällikkö Anni Nurmi (+358503042987, anni.nurmi[ät]atalent.fi.).